ONE MU ENTERPRISE|商業線上App不用買

シェア記事:

【免費商業App】ONE MU ENTERPRISE-APP點子

LATAR BELAKANG SYARIKAT

ONE MU ENTERPRISE telah ditubuhkan pada 15 Mei 2012. Syarikat ini merupakan sebuah syarikat Bumiputera yang menawarkan perkhidmatan membekal Mesin Percetakan Inkjet & Laser, Peralatan Tulis, Peralatan Pejabat, Percetakan Digital dan Offset, Pengiklanan dan Fotografi.

Pada awalnya, ONE MU ENTERPRISE hanya tertumpu kepada kerja-kerja percetakan kecilan . Namun begitu, ONE MU ENTERPRISE telah mengorak langkah setapak ke hadapan dengan menjalankan kerja-kerja secara langsung dengan pelanggan yang berskala lebih besar dan sehingga kini, sejumlah lebih dari 100 buah syarikat telah mendapat khidmat dari kami.

ONE MU ENTERPRISE telah diterajui oleh seorang pengarah yang mempunyai kepakaran tersendiri dalam bidang perniagaan dan perkhidmatan iaitu UMI FARHANA BINTI ABD BAKAR. Pada masa ini, syarikat kami beroperasi di alamat NO. 21&23, JALAN TU41, TAMAN TASIK UTAMA, 76450 AYER KEROH, MELAKA

MISI

【免費商業App】ONE MU ENTERPRISE-APP點子

Menjadi Sebuah Syarikat Yang Berdaya Saing, Utuh dan Mematuhi Prinsip Perniagaan Dan Dasar Ekonomi Baru.

VISI

【免費商業App】ONE MU ENTERPRISE-APP點子

Menerima Seruan Kerajaan Dalam Semua Sektor Perekonomian Negara Berdasarkan kepada Kemampuan Kewangan dan Menjalankan Penyelidikan dan Pembangunan Bagi Meningkatkan Kualiti Produk dan Perkhidmatan.

OBJEKTIF

【免費商業App】ONE MU ENTERPRISE-APP點子

Mencapai dasar / objektif yang dirancang (jangka pendek / panjang) dan pulangan keuntungan dalam semua perniagaan mengikut perkiraan Prinsip Perniagaan Islam dengan memberi perkhidmatan berkualiti dan kepuasan pelanggan

【免費商業App】ONE MU ENTERPRISE-APP點子

【免費商業App】ONE MU ENTERPRISE-APP點子

免費玩ONE MU ENTERPRISE APP玩免費

免費玩ONE MU ENTERPRISE App

ONE MU ENTERPRISE APP LOGO

ONE MU ENTERPRISE LOGO-APP點子

ONE MU ENTERPRISE APP QRCode

ONE MU ENTERPRISE QRCode-APP點子
熱門國家系統支援版本費用APP評分上架日期更新日期
未知Android
Google Play
1.0
App下載
免費
1970-01-012015-04-23
シェア記事: