Kangourou Club|商業線上App不用買

シェア記事:

【免費商業App】Kangourou Club-APP點子

ברצוננו להציע לכם חופשה מרגיעה בלב אתר 'Les Deux Alpes' היוקרתי, בגובה של 1600-3600 מטרים. מלון לה פרנדול הוא המקום האידיאלי לבלות בו את חופשת הקיץ שלכם. במלון תוכלו לפנק את גופכם ואת נפשכם, כשמסביבכם טבע ייחודי ומראות יפהפים. 'Les Deux Alpes' הוא כפר נופש מפורסם מאוד, בלב 'Hautes Alpes'. הכפר מוקף הרים בעלי פסגות מושלגות, יערות ונופים מדהימים. במרחק הליכה מהמלון תוכלו למצוא שפע פעילויות, הכוללות פארק הרפתקאות, קפיצת באנג'י, טניס, גולף, בריכת שחייה, טיפוס על צוקים וסקי קיץ.,ראפטינג

【免費商業App】Kangourou Club-APP點子

סקי קיץ וסנאובורד: במרחק של פחות מ- 30 דקות ממתין לכם אחד הקרחונים הגדולים באירופה. בקרחון 8 מסלולים כחולים, שני מסלולים ירוקים ומסלול אחד אדום. בגובה של 3200 מטרים, פארק השלג הוא מקום מפגש מצוין לגולשים מכל הרמות.

שוכנת בלב האלפים הצרפתים בגובה 1600 – 3600 מ' ומהווה חלק משרשרת האלפים "Hautes Alpes". Les Deux Alpes נמצאת במרחק נסיעה של שעתיים וחצי עד שלוש שעות משדות התעופה של ג'נבה שבשווייץ ובמרחק ארבע שעות ממילאנו ושעתיים מליאון שבצרפת. העיירה הציורית שוכנת למרגלות הקרחון הגדול ביותר באירופה ובסמוך לפארק הלאומי Ecrin. פסגות הרים עוטי שלג, יערות עד ונופים עוצרי נשימה מקיפים את העיירה. העיירה היא אחד מאתרי הקיץ והחורף הידועים בצרפת. במהלך הקיץ העיירה משלבת אינספור פעילויות נופש וספורט החל ממנוחה ורוגע וכלה באטרקציות ספורטיביות. Les Deux Alpes עונה על כל משאלה של התייר הבוחר לנפוש בה ולכן מהווה מוקד משיכה תיירותי לכל בני המשפחה. מלון לה פרנדול המפואר ממוקם בסמוך למרכז העיירה, כ-300 מ' מהרכבל "Diable". במלון חדרים מרווחים, לובי גדול ומפואר, בר ואולם קונגרסים, בריכת שחיה פנורמית מקורה ומחוממת, סאונה וחמאם. בכל החדרים שרותים ואמבטיה, טלפון, טלוויזיה בכבלים, , מייבש שיער, אינטרנט ו WIFI בלובי .חדרים עם מרפסת הפונה לנוף הקרחון והפארק הלאומי.

【免費商業App】Kangourou Club-APP點子

免費玩Kangourou Club APP玩免費

免費玩Kangourou Club App

Kangourou Club APP LOGO

Kangourou Club LOGO-APP點子

Kangourou Club APP QRCode

Kangourou Club QRCode-APP點子
熱門國家系統支援版本費用APP評分上架日期更新日期
未知Android
Google Play
1.0
App下載
免費
1970-01-012015-04-23
シェア記事: